Liza Marklunds senaste fadäs... SKÄRP DIG, LIZA!

Alltså nu börjar Liza Marklund gå för långt. Hennes senaste utspel i tv4 var ju helt galet. Det här blir ju bara mer och mer pinsamt för hennes del då man nu ser hennes sista gnutta av trovärdighet försvinna ut genom ett fönster i Spanien för att sedan falla platt till marken och sedan självdö.

-Jag vet att folk kommer att hata mig när det här är över men jag tänker inte vara villebrådet när drevet går. sa hon och visade sedan upp detta som jag nu efter noga övervägande valt att publicera här på bloggen:
Liza Marklunds senaste fadäs

Marklund i sina sexy brills
Notera hennes grymt sexiga brills.

Jag hoppas för Guds skull att du inte kommer hata mig nu på grund av länken. Jag vill inte hållas ansvarig för Marklunds desperata utspel i media.

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0