Spänningen tätnar...

...Kommer jag att klara av att hålla två olika tal vid samma tillfälle?

Eftersom jag inte hade några förutsättningar alls när jag skulle hålla mitt tal förra veckan (jag var sjuk i kroppen och klarade inte av att fokusera på något annat än att stå upp och andas samtidigt, vilket förstörde hela mitt framförande) så kommer jag, om jag har otur, att vara tvungen att hålla det gamla talet plus den här veckans tal. Har vi tid över när vi hållt veckans tal kommer jag få hålla förra veckans innan vi slutar. Då blir det alltså både ett lovtal och en kria. Det ska bli spännande att se om det går eller om det skiter sig.

Som reservation utifall
det hela går åt helvete citerar jag nu i förväg Oscar Wilde, som en gång yttrade dessa, för situationen nu så passande, ord: "Bara tråkiga människor briljerar på morgonen.".

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0