Satans trött...

...Sen svensexan i helgen har jag varit skittrött och inte orkat blogga. Det gör jag inte ikväll heller, men jag ska försöka summera kortfattat vad som hänt de senaste dagarna.

I fredags åkte vi upp till min morbrors jobb och kidnappade honom. Han gifter sig nu i helgen som kommer och vi tyckte att det skulle firas med en svensexa, som sig bör. Kvällen blev uppskattad av både honom och oss andra.

Resten av helgen ägnades åt att bli av med den träningsvärk jag ådragit mig efter gocart-åkandet som var en del av svensexan. Jag vet inte om jag någonsin haft ont i de muskler som värkte, för jag visste ta mig fan inte att jag hade dem från första början.

Idag har vi haft en av två repetitionsträffar inför en karaktäriseringsövning som vi ska genomföra på torsdag eftermiddag. Vi har fritt fått välja vem vi ska gestalta ur boken Våld eller ur Ondskan som alla i klassen läst. Själv har jag valt att gestalta en våldtäcktsman ur boken Våld. Det är lite obehagligt, men det är alltid roligare att göra roller som utmanar en och ligger mer långt från en själv än att vara en mr. Goodietwoshoes.

Ikväll har jag suttit och reviderat min text något. Får se om jag kan hålla treminutersgränsen när jag klockar mig imorrn. Nu är det sovtajm.

Kommentarer
Postat av: Anders

Javisst får man galen träningsvärk av gocart! Ska aldrig mer skratta åt att man kallar motorsport för sport. :-)

2010-01-04 @ 14:28:43
URL: http://www.eventguiden.se

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0