Huvudvärk kan komma plötsligt...

...Jag måste ta mig fan ringa tandläkaren igen nån dag snart. Jag försökte ju boka en tid när vi precis flyttat hit, men när jag frågade tandläkaren i Brickebacken där vi bor så fick jag svaret att jag skulle få vänta ungefär ett år på att få tid där om jag bokade nu... Jävligt mystiskt om du frågar mig. Hursomhelst så får jag se till att höra av mig till nån annan mundoktor för mitt huvud håller på att döda mig. Jag talar inte om tandvärk. Jag talar om huvudvärk.

De senaste månaderna har jag vaknat med migränliknande huvudvärk nästan varje morgon på grund av mina överaktiva käkleder. Du som känner mig vet att det låter "klick" ibland om jag öppnar munnen för mycket. En anledning till det här problemet är att jag antagligen gnisslar tänder i sömnen, vilket gör att jag har huvudvärk när jag vaknar på morgonen av att ha haft käkarna så hårt sammanpressade mot varandra. Ett par tandläkarbesök och en bettskena skulle kunna råda bot på det om jag har tur. I värsta fall får det bli käkkirurg, men då pratar vi ett ingrepp och det måste dessutom föranledas av ett par tandläkarbesök för att se om det går att göra något annat (bettskena t ex). Jävla skalle!

Jag är medveten om att jag är dålig på att blogga, men det känns så svårt att få tid till det och att hitta inspiration när jag har en massa kludd i skolan hela tiden. Det är alltid ett nytt tal att skriva, ett PM att lämna in eller ett grupparbete som ska göras. Därför blir bloggandet tyvärr lidande. Studierna måste gå först.

Under tiden som jag har bloggtorka får du gärna börja följa mig på Twitter om du inte redan gör det. Det går lite fortare att twittra än att blogga och jag uppdaterar faktiskt ganska ofta där i jämförelse. Där blir det åtminstone några gånger per dag. Jag heter hallbergaren och du lär väl antagligen känna igen bilden på mig ihursomhelst fall det  skulle bli svårt för dig att hitta mig.

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0