Nu är första maskinerna i...

...Jag håller på att tvätta. Jag avskyr det. Vad som är etter värre, i min ringa mening, är dock att diska. Det måste jag göra om en stund.

I skrivande stund har jag precis kommit upp från källaren efter att ha slängt i de två första maskinerna. Det är ett jäkla micklande att hålla på att sortera och dona med det där och vanligtvis är det Älskling som står för tvättandet, men hon har jobbat idag och har inte hunnit hem ännu. Således står jag här med två hundar och smutstvätt upp till öronen. Puh!

Jag skrev ett inlägg om att tvätta för ett tag sen som du kan läsa här. Det beskriver frustrationen jag känner varje gång rätt så bra faktiskt.

Snart är det dags att ta itu med diskhögen från helvetet. Fan också!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har sagt det förrut.... Kör allt på 90 grader + så behöver du bara tvätta en gång. Se till att tappa lite tallrikar när du diskar så slipper du det med...



Yes... I AM BACK!!! ;)

2009-05-29 @ 22:51:58
URL: http://fraggelberg.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0