Yay!

Hej! Jag somnade ifrån datorn efter maten så det här inlägget nedanför som jag höll på att skriva då han inte bli klart. Det skulle ha publicerats i sin helhet ungefär vid nio-snåret och det skulle sett ut såhär:

Till att börja med vill jag bara berätta
hur förbannat trött jag är. Jag är så trött att jag inte ens orkar laga middag utan gett min kära Älskling detta viktiga förtroendeuppdrag istället. Det blir vållulle och lis ikväll. Gott och relativt fettsnålt tror jag.

I eftermiddags var jag och träffade han med lagerjobben som jag skrev om förut och gav honom mitt CV. Det tog mig 45 minuter innan jag fick snacka med honom när han kommit (han var dessutom försenad) och när vi väl stod face-to-face fick jag inte prata med honom mer än typ två minuter. Han var dock jättetrevlig och sa att jag var välkommen ut dit för att kolla på hur lokalerna ser ut och så och berättade också att det egentligen är jobb som Sensus ska ta hand om och inte Adecco där jag går min jobbsökarkurs. Jag har dock ett litet trumfkort kanske eftersom en av Älsklings släktingar jobbar där. Jag ska ringa och snacka med honom i dagarna för att se om han kan hjälpa mig på något sätt. "Never go against the family." säger man ju. Det vore ju inte dumt att ha ett sommarjobb där man mest behöver gå och kånka och lyfta tungt tillsammans med ett gäng andra grabbar faktiskt.

När jag var klar där gick jag hem till
Älskling och sen drog vi ner på stan för att käka på Sandys som vi snackat om att göra ett par dagar. Det är Sandy-mackan som jag äter på bilden några inlägg nedanför det här. :-)

Efter det drog vi ut till Maxi-området för att köpa valpsaker och Naturdiet-kartonger - den goda fina frukost, lunch, mellanmål, middag och kvällsmat som är det enda vi ska äta i två veckor nu för att gå ner lite i vikt. Vi hittade en massa fina saker och nu är vi faktiskt klara med inhandling av valpprylar för tillfället. Helt sjuuukt skönt faktiskt att vara klar med. Det var även där jag hittade den konstiga asken som jag fotade. Det är den som är bilden under det här inlägget och det var tydligen nån slags förhudssalva som man ska smörja på sina hanhundar av någon mystisk anledning. Jag har dock ingen aning om varför och jag bryr mig faktiskt inte så mycket heller. Sjukt kul ask i vilket fall som helst. Här är lite bilder på allt som vi fick tag på som jag snott från Älsklings blogg. Jag hittade bland annat ett jättefint halsband som jag köpte till valpen där vi graverade in hennes namn och Älsklings mobilnummer (men eftersom jag vet vilket pervo du kan vara från time-to-time så har jag blankat bort numret så att du inte ska se det).

 
Nr1: Halsbandet som jag köpte till valpen. Nr2: Lyckliga Spiken med ett nyfått ben.

Jag orkar inte räkna upp allt här men du har väl ögon du kan kolla med själv va?
 
Just nu ligger jag i soffan och väntar på att maten ska bli färdig så att vi kan äta middagen nån gång. Efter middagen kommer jag att däcka som en klubbad sälunge så trött som jag är. Vi får se om jag orkar skriva mer ikväll eller inte.

Just det: Idag har jag haft fler besökare än jag nånsin haft hittils på bloggen på en och samma dag - faktiskt 235 unika besökare för att vara exakt i skrivande stund. Det är skoj. Jag kunde inte låta bli att ta ett screenshot av det historiska ögonblicket.



Jaja. Nu ropade Älskling precis att maten är klar så jag ska väl gå och proppa i mig. Vi hörs senare (annars hörs vi imorrn)!

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0