Tafsa inte på min fröken...

...Aftonhoran aftonbladet skriver en artikel om att ca 1000 lärare eventuellt kommer att få problem och att en massa människor svarat på en webbfråga där de säger att de gärna skattar mer om staten slutar tafsa på fröknarna. Typ. Men jag tänker såhär att om kampanjen "rör inte våra fröknar" vinner gehör, hur ska fröknarna då få ragga inom den offentliga sektorn?


Ska detta bli ett minne blott för de stackars singlarna i lärarkåren?

Ytterst orättvist om du frågar mig. Är det överhuvudtaget nån som frågat fröknarna hur sugna de är på singellivet?

Nej, fan vad dåligt inlägg! Jag är trött. Jag skyller på det. Njut av mina gamla inlägg och ta allt jag skriver idag med en nypa salt. Det lär behövas...

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0