Sensuell massage...

 

0-649a31adbcd13b1210d26426d330e587.png
Denna lapp fann jag i morse längst ner i vårt trapphus...

Jag börjar bli rädd för min granne. Detta meddelande är rakt på sak men ändå väldigt svårtolkat för mig på något konstigt sätt. Frågorna hopar sig:

Har den där personen som kallar sig själv för "Karl" öppnat massageistitut i vårt hus? Hur lyckades han med det i så fall? Varför använder han sig av denna mystiska marknadsföringsmetoden och var är thailändskorna? Jag har inte sett en enda under hela tiden som Älskling och jag har bott här.

Kan det vara så att han vill locka folk i huset till att börja med; kanske ska han använda grannarna som testpanel för att se vad som går hem och vad som får folk att kicka? Vad som får folk att gå igång. Frågorna är många trots att svaren lyser med sin frånvaro. Jag vet inte ens vem den där "Karl" är. Mystiskt är det rätta ordet. Mystiskt. Och jag kan fortfarande inte komma på var han kan ha gömt de där thailändskorna...

 


Kommentarer
Postat av: mia

Att minnas och att uppmärksamma. V 17 kommer jag ha en tävling, det gäller att vara bäst på att måla häftiga bilder i paint. Alla biddarag är vilkomna att skickas till min mejl men bara de lämpliga publiceras i bloggen. Bilden som fått flest kommentarer söndagskvällen V.17 23.59 få ett fint pris. Skicka ditt bidrag till [email protected].



http://miajunnogelin.blogspot.com

2009-03-29 @ 00:13:17
URL: http://miajunnogelin.blogspot.com

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0