Mr. Fraggelberg...

...Nu har jag funnit min första lärjunge i en man vid namn Fraggelberg. I sitt senaste inlägg var han så pass fin och rar att han faktiskt länkade hit så nu tänkte jag återgälda den tjänsten. Han är dessutom rätt rolig.


Gode gamle herr Fraggelberg himself

Precis som mig så gillar han att lägga upp roliga saker och har mycket intressant att visa upp och att säga. Som det här till exempel. Så mitt tips är att du går in och tittar på vad han har för sig lite titt som tätt. Det kommer jag att göra.

Kommentarer
Postat av: Fagel

Fan såååå gamal är jag inte ;)



Tackar ödmjukast för länkningen.

2009-03-04 @ 14:44:43
URL: http://fraggelberg.blogg.se/
Postat av: Fagel

SV: Dawkins sa väl exakt: ""We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." vilket är SÅ sant. Men, att diskutera med en religiös person, oavset Gud, är som att krama vatten ur en sten, alternativt kasta spjut i trähus. Nått i den stilen.



Personligen orkar jag knappt bry mig. Vill någon ta diskutionen så är jag med och har definitift åsikter men det finns viktigare saker att ojja sig om. :)

2009-03-04 @ 14:55:42
URL: http://fraggelberg.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0