Kalla mig trixaren...

...Nu har jag fipplat och donat hela kvällen (Älskling kastade en snabb blick på min stilmall och gav upp efter ett par minuter) eftersom jag fått trixa helt på egen hand. Jag är fortfarande inte nöjd, så ni kommer att få se förändringar även under de närmaste dagarna även om jag blivit nöjd med en del saker redan.

Vi var och tränade Qigong idag igen, men efteråt var Älskling tvungen att gå hem (ty hon har haft huvudvärk hela dagen) så hon lämnade mig ensam bland CT-maskiner och fria vikter. För min del blev det ett 45-minuterspass på CT-maskinen, sedan mage och sist "sexan". Sexan är en övning jag fick lära mig av El Maco och den går ut på att man först lyfter skivstången som man har framför sig upp tills armarna är i höjd med midjan sex gånger, sedan sex gånger från midjan hela vägen upp och de sista sex gångerna går man hela vägen nerifrån och upp. Den är inte så superjobbig till att börja med, men efter tre set så lovar jag att den känns.


Jag ser inte ut såhär än men jag jobbar på det...

Nu är klockan massor och jag ska kasta mig i säng. Vi får celebert besök imorrn.

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0