Gräsänkling blues...

...Älskling är på sitt jobb och säljer kakor just nu. Själv har jag precis kommit in efter en kort promenad med Spiken (jag lovade honom att vi skulle gå en lite längre sen om jag bara fick äta lite).

Just nu, medan jag väntar på att mina rester håller på att värmas upp i ugnen så sitter jag och lyssnar på vår svenska folkhemshjälte Povel Ramel när han sjunger sin fantastiska Gräsänkling Blues.


Om du har Spotify så är det bara att
klicka på bilden om du vill höra låten.


Förresten, köp inte en zebra!



Kommentarer
Postat av: Fagel

Häromdagen tyckte jag att jag var så smart. Och vilket klipp sedan. Fullkomoligt genomtänkt och nu ser jag att du säger att man INTE ska köpa en Zebra=? Kunde du inte sagt det lite innan. Vad fan ska jag göra av min havremoppe med rejjsingstripes nu då?

2009-03-08 @ 13:48:24
URL: http://fraggelberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Idag är det jag som sjunger the Gräsänkling Blues, eller som den heter i USA, the grasswidow blues. (Lät roligare i huvudet än vad det gjorde när jag skrev det men av rena princip själ så tar jag inte tillbaka ord jag skrivit hur otroligt tråkiga dom än är.)

2009-03-08 @ 18:06:14

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0