Dag 5 - nu börjar det kännas bra...

...Idag har på det stora hela varit en bra dag. Jag har fått en del saker gjorda och jag har inte alls känt mig lika yr eller hungrig. Dock har jag fortfarande inte gått min obligatoriska promenad än men det ska jag göra så fort jag är klar med att uppdatera dig. Jeansen jag köpte sitter bra men tajt, en motiverande pepp för att jag ska ta mig till gymet så ofta som möjligt när jag är klar med kuren.

Nej, nu är det dags att vandra
och eftersom ingen har hört av sig och erbjudigt sig att hålla mig sällskap ikväll så får jag umgås med min mp3-spelare, precis som igår. Jaja. Vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Okej, vad föreslår du då? :P

2009-03-30 @ 21:07:17
URL: http://lejoss.blogg.se/
Postat av: malin

hör av dig nästa promenix så hänkar jag på=)

jag brukar komma hem 22 från jobbet på vardagarna, är det för sent för dig då?

2009-03-31 @ 19:27:04
URL: http://redheaded.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0