Blogwalk.se och konsten att marknadsföra sin blogg...

...Medan jag ändå sitter här framför datorn vill jag passa på att slå ett slag för alla som vill skaffa sig fler läsare till sina bloggar. Jag har just registrerat mig på bland annat en sida som heter blogwalk.se där man kan putta upp sin blogg på deras lista och få fler besökare genom att registrera sig där.

Tummen upp alltså för
 
Andra liknande sidor som det kan löna sig att kolla in är sidor som bloggportalen, bloggtoppen, blogglista, bloggparaden, blogtoplist och topblogarea. Det kan faktiskt löna sig att lägga ner någon timme på att registrera sig lite här och var. Sen måste man naturligtvis också komma ihåg att pinga sina inlägg på lite olika pingsajter också så man syns lite här och var.


Såhär kan många av de länkar som
man brukar lägga upp på sin sida när
man är registrerad se ut.


Här är några andra sidor som man kan registrera sin blogg hos: svenskasidor.nu, Länkcentrum, addlink.se länkkatalog, [netinsert=752.0.1.13.9.2.1]


Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0