Avslutning på dag sex...

...Idag har varit en bra dag. Jag åt en sallad till lunch, men hoppade över två påsar så att jag hamnade på ungefär samma kaloriintag som jag skulle gjort om jag ätit dem istället. Totalt ~230kcal för lunchen vilket är helt acceptabelt. Tonfisk, isbergssallad, gurka, tomat, rödlök och ett kokt hackat ägg med lite olivolja ovanpå för att nyttigheterna ska fästa i kroppen blandades till och hamnade snabbt i magen. Jag hade tänkt att fota den, men jag var så hungrig när jag kom hem från det där lagret i Åby att jag var tvungen att glufsa i mig den så fort den var färdig. MEN FY FÖR I HELVETE VAD GOTT DET VAR MED RIKTIG MAT! Det blir nog en sallad imorrn igen. ;-)

Nu är det nattinatti för imorrn ska jag vara på Adecco vid halv tio och jag behöver min skönhetssömn för att vara i balans nog att orka sitta och lyssna på hur man ska göra för att bäst marknadsföra sig själv när man söker jobb. Vi hörs och syns!



Dopplereffekten unravels the mysteries with the concept of dieting by not eating...

Förresten. Jag läste en kort liten bok ikväll som jag lånade på bibblan som heter Letter to a christian nation och är skriven av en kille som är av samma kaliber som Richard Dawkins som jag pratat om tidigare. Mannen bakom boken heter Sam Harris och jag tycker helt klart att du borde läsa den. Det kommer inte ta dig mer än en timme ungefär och du kommer inte sluta tänka på den på ett år... Godnatt!


Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0