Anonym om Tvättmaskinen + kvinnlig frigörelse = sant...

En anonym person skrev såhär till mig:
"Om du gick ur Svenska kyrkan för att du inte gillar påven har du verkligen fått allt om bakfoten. Svenska kyrkan är inte Katolsk vad jag vet."

No shit, Sherlock? Men eftersom vissa personer verkar ha svårt för det där med läsförståelse så blir jag väl tvungen att förtydliga mig så att även de som kuggade Svenska A för andra gången på komvux ska förstå vad jag menade när jag skrev att jag är glad för att ha gått ur kyrkan. Vissa dagar är jag extra glad för att jag numera inte är klassificerad som kristen i statistiken och för att jag inte längre tillhör någon som helst kristen gemenskap ens på papper. Nöjd så?


Är du nöjd nu?


Kommentarer
Postat av: Mg

SNYGG tröja

2009-03-10 @ 21:59:00
URL: http://mammasgroda.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0