Jag hatar 3 (och just nu Sony Ericsson)...

...Låt inte den här fina bilden lura dig, mobilen är helt värdelös! Verkligen. Jag ljuger inte.




Den Store Jehova valde under gårdagen att berätta för mig att en iPhone numera är ett måste för min del. Min nuvarande mobiltelefon, Sony Ericsson's K850i, valde nämligen att självdö igår eftermiddag, så under ett halvt dygn gick det inte att kontakta mig. Frustrationen låg i luften om vi säger så...

Min SE-lur lämnades in på reparation idag så med hjälp av en irriterande dålig lånetelefon är jag åtminstone anträffbar igen.

I november går mitt 3-abbonemang ut och nu har jag ringt och beställt en terminering av det abbonemanget när den dagen kommer. Jag överväger starkt att byta ner mig till det billigaste abbonemang jag kan ta just nu och betala det utöver de 600:- som en iPhone skulle kosta inklusive avbetalningen på telefonen. Sammanlagt skulle det bli en kostnad på ca 870:- jämfört med mina nuvarande räkningar som ligger på någonstans mellan 730-800:-. Är det värt det eller borde jag vänta till november?


Come to papa!

Kommentarer
Postat av: Cat

Lånetelfeon, wiho! Din kan inte vara värre än min lånetelefon i alla fall. Du såg ju hur den såg ut! Dessutom vet jag inte hur man ändrar ord i T9, så det har jag fått ta bort, mellanslag och små och stora bokstäver hamnar huller om buller och jag vet inte allt. Jag hyser en hatkärlek till min lånemobil. Jag borde blogga om det.

2009-06-18 @ 09:06:29
URL: http://jagstamparpaditthjarta.blogspot.com/
Postat av: Fagel

870:-/mån tycker jag låter ovanligt dyrt... Skaffa Halebop så får du typ 3000 fria SMS/månad och allt sånt. Finns även avtal med Iphone. Och som dom säger.. NU ÄVEN MED MMS OMG OMG OMG OGM OMG!!!



http://www.halebop.se/abonnemang/iPhone

2009-06-18 @ 13:39:17
URL: http://fraggelberg.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0