Svärtingekalas och Norrköpingskalas på samma dag...

...Jag är så trött! Helt otroligt trött.

Idag firade vi Älskling och hennes systersons födelsedag ute i Svärtinge. Att vi firade båda beror på att de fyller ganska nära varandra. Det har varit trevligt, men uttröttande. Inte för att jag gick upp så tidigt i morse eller något sånt, det tar väl bara en del på krafterna att äta så mycket kakor som vi gjort.

Det är även min lillasysters födelsedag idag och nu har hon blivit så pass gammal att hon får köra moppe; 15 år har hon blivit närmare bestämt, och jag ska ta med mig Arwen dit lite senare när jag hör från dem. Just nu ska jag i alla fall bara ta det lite lugnt och vila upp mig. Om jag orkar ska jag försöka ta itu med disken om en stund.

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0