Ett veterinärbesök och 733 kronor senare...

...Nu har vi varit hos veterinär och fått vår hemdiagnos bekräftad. Arwen har urinvägsinfektion, så jag har precis varit nere på apoteket och införskaffat det penicillin som hon ska äta i tio dagar från och med i morgon. Nu blir det ingen sprit för hennes del inte. Stackaren. Och feber hade hon också. 39-nånting tror jag att det var, men det kan ju varit lite högre när veterinären tog tempen också eftersom det är så satans varmt här idag.

Jag är trött. Jag tror vi satt uppe till tre-halv fyra i natt, jag och Älskling; Malin och Macke gav sig vid tvåsnåret, så då la vi ner Prison Breakandet för kvällen. Älskling och jag satte oss dock med våra datorer och lekte i minst en timme till innan vi la oss. Macke däremot, somnade som en sten.

Nu sitter jag här och väntar på att Älskling ska komma hem från jobbet (förhoppningsvis med lite godsaker till mig därifrån) för att sedan lämna mig ensam igen. Ikväll ska hon se nya Harry Potter-filmen med sina syskon. Jag kan inte säga att jag är så jätte-avundsjuk eftersom jag inte är en lika stor Harry Potter-nörd som hon, men det hade nog varit skoj att gå och se den ändå, tror jag. Själv ska jag leka med Ade och lyssna på strupsång. Sydsibirisk stäpp-punk, närmare bestämt.

Vi hörs!


Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0