Tacos, chips och godis...

...Jag måste vara världens bästa sambo. Först gick jag och handlade, sen lagade jag tacos och nu sitter vi och tittar på någon skum film på fyran med Goldie Hawn.

Älskling hade egentligen planerat att gå ut ikväll med sina jobbarkompisar, men eftersom vi inte kunnat röra vid varandra ens på flera dagar förrän igår så tyckte vi båda att det skulle vara mysigt med en liten hemmakväll tillsammans. Det är så skönt att bara vara lite tillsammans på tu man hand tillsammans med den man älskar.

Fan vad mätt jag är!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Så få ord, och ändå lyckas du klämma ihop 3 "tillsammans" i slutet. Impat.



;D

2009-03-01 @ 00:09:28
URL: http://inhercloset.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0