Mr. Lonely...

...Nu ligger jag här i soffan och saknar Älskling. Sen i eftermiddags är jag gräsänkling med två hundar och en galen katt att ta hand om.

Min Facebook-status lovade häromdagen halvt om halvt en intervju med Anders Hallberg, professor eremitus i ont-i-huvudusologi, men under eftermiddagen inkom det till bloggredaktionen ett flertal arga samtal från professorn, som uppgav att han kände sig felciterad. På grund av hot om stämning och snabb namedropping ("Silbersky", "Althin" "Wadstedt" mfl) känner jag mig tvungen att respektera professorns vilja och inte lägga upp intervjun, som tidigare utlovat. Istället får du hålla tillgodo med den här ypperligt vackra låten av Povel Ramel i en helt annan tappning än den vanliga.

The Gräsänkling Blues

Kommentarer
Postat av: BättanBäst

ny blogg

2009-12-12 @ 18:34:37
URL: http://klyv.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0