Bambuser...

...Eftersom jag har varit så dålig på att skriva i bloggen tänkte jag försöka kompensera genom att sända live lite då och då från bambuser. Nu när de äntligen har godkänt appen till iPhone är det lättare än någonsin att leka The Truman Show för den som har lust. Om du tittar på höger sida precis under min byline-bild så ser du en spelare med min senaste live-sändning. Uppdateringar kommer att synas i flödet på fejsbok om du har mig som kompis också.

Eftersom jag har så smärtsamt tråkigt när jag diskar (jag ska ställa mig och diska igen så fort jag skrivit klart detta inlägg) så låter jag dig, min käre läsare få ta del av denna tristess.

Uppmärksamhetshora? Vem då?

Kommentarer
Postat av: Fagel

Kolla mitt senaste projekt kallat 30 dagar. Sugen på att vara med?

2009-12-19 @ 16:19:24
URL: http://fraggelberg.blogg.se/
Postat av: Fagel

Ja jag tror 30 dagarsprojektet kan bli riktigt kul. Om inte annat kommer man ju ha en hel del material till bloggen. Funderade även på att ev. videoblogga om just det här... Har inte bestämt mig ännu.

2009-12-22 @ 12:13:34
URL: http://fraggelberg.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0