Time to say goodbye...

...Varje dag fram till flytten ska jag försöka att lägga upp ett känslosamt klipp till mina vänners ära. Dagens gråtis ska jag kalla det för.

Dagens gråtis är Time to say goodbye med Andrea Bochelli och Sarah Brightman. Det är ett lagom gråtigt och känslosamt klipp som illustrerar allt jag kommer sakna med dig som betytt eller betyder något för mig. Att jag håller på att förvandlas till Andrea Bocelli har ingenting med saken att göra... Du kan läsa om min Bocellifiering här, här (punkt nummer 5), här och här. För tillfället tycks förvandlingen ha avstannat, men jag tror bara att det är temporärt tyvärr. Om några år sitter jag där i blind-träsket med skelande ögon och en fantastisk sångröst som slösas bort på tråkig smörsång.


Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0