Slutet gott, allting gott...

...Nu har vi pratat, jag och personen jag skrev om tidigare. Jag tycker att folk är värda att få förklara sig innan man drar på allt för stora växlar. Det hela var bara ett enda stort missförstånd.

Personen som igår berättade för mig vad som skulle ha sagts om mig av den som jag kände mig sviken av hade lagt ner alldeles för mycket värderingar i den andres ord. Vissa saker hade inte alls sagts utan snarare 'uppfattats som' av den jag först pratade med, så allt hade blandats ihop till ett sammelsurium av påstådda åsikter, påstådda citat och olika tolkningar av dessa. Nästan inget alls stämde.

Jag klandrar inte den som vidarebefordrade missuppfattad information till mig och jag klandrar inte heller personen som skulle ha uttalat sig om vad jag skulle ha sagt eller inte sagt. Ingen av dem kunde veta hur den andra parten skulle uppfatta det de sa till varandra. No hard feelings. All good, good. Det känns bara skönt att vi kan lägga det bakom oss och gå vidare nu utan att känna oss besvikna på varandra.

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0