Trött och hundvakt...

...Just nu är Älskling på jobbet som extrainkallat superproffs och därför är jag hundvakt idag igen. Det är mysigt att ta hand om dem så jag klagar inte, men det hade varit skönt att sova ut lite längre eftersom jag inte kunde sova ordentligt i natt. Jag satt istället upptagen med mitt twittrande och kollade på Söndagsparty med Fredrik och Filip via Kanal5.se.

Om du inte sett det programmet så tycker jag att du borde gå in där och kolla. Jag som inte har femman blev riktigt glad när jag såg att det också ligger på webben efter att det sänts. Synd bara att man missar live-sändningen. Klockrent var att de spoilade Tv4-filmen som gick samtidigt och berättade vem mördaren var. Det fick mig att skratta här i nattmörkret. Analsexpratet med Marilyn Manson och Jonas Gardell var också rätt kul.

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0