Låt inte skenet bedra...

...Den här lilla boven är mycket busigare än man kan ana av den här bilden där hon faktiskt ligger ner.


Busungen...

Idag är jag gräsänkling och hundvakt då Älskling och hennes mor just nu sitter i en buss ner mot Ullared. Det är ut och spring en gång var tjugonde minut (minst) för att försöka förekomma Arwens innekissande och bajsande även om det inte alltid lyckas i tid. Jag har hittils torkat upp två kisspölar och plockat bort en liten bajsklutt också men det ska nog gå bra. Hon håller ju på att lära sig att inne är inne och ute är ute där man kan kissa och bajsa men det är ju tyvärr svårt att hålla koll på lilla blåsan när man inte ens har lärt sig att gå ordentligt i koppel än.

Vi får se hur mycket jag hinner skriva idag. Känns som att jag kommer ha lite att göra, men nån bild här och där borde jag kunna skrapa fram om du har tur.

Kommentarer
Postat av: malin

men vad stor hon ser ut!



jag vet anders, gillar inte heller att vara förkyld!! snart så, jättesnart!!! =)

2009-04-06 @ 08:50:31
URL: http://redheaded.blogg.se/
Postat av: Josefine svarar

Malin: hon är inte stor, det är bädden som är jätteliten! xD

2009-04-06 @ 21:50:55
URL: http://inhercloset.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0