Jag tror jag har öroninflammation...

...Det gör jätteont i högerörat och i käken på samma sida så jag har svårt att tugga, jag har lock för örat och bultande huvudvärk. Imorrn ringer jag till vårdcentralen så nu är klockan satt på 07:50 eftersom de inte öppnar förrän åtta. Tanten på sjukvårdsupplysningen sa att akuten inte tar emot några öronpatienter mitt i natten så det är inte nån idé att åka upp dit i natt, trots att jag antagligen inte kommer kunna sova bra alls. Tur att man har en sån förstående sambo som hämtar Ibumetin åt en och ger en pussar när man har ont för just nu är det fanimej synd om mig. Jag får hålla upp huvudet så gått det går och palla upp med kuddar i sängen eftersom det ska lindra värken lite och hjälpa till att lätta på trycket. Kan jag inte somna så hörs vi om en stund igen men jag ska åtminstone försöka en stund först om inte huvudet sprängs.

Förresten har jag skrivit över 400 inlägg nu så om du läser ett om dan så har du att göra i mer än ett år... :)

Kommentarer
Postat av: Cat

Jävlar, det gör ju skitont! Hade det för några veckor sedan. Trumhinnan sprack och jag fick ligga ner med pappar under örat i flera dagar. Krya på dig!

2009-04-08 @ 01:10:30
URL: http://jagstamparpaditthjarta.blogspot.com/
Postat av: Nadya

hoppas det blir bättre med örat !

2009-04-08 @ 09:45:03
URL: http://nadyas.blogg.se/
Postat av: Bettan

hejsan tjänar du pengar på din blogg??

efter som du har så mycket reklam:)

2009-04-08 @ 11:16:57
URL: http://busbettan.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0