Jag hade egentligen tänkt att skriva om TPB-målet...

...Men jag orkar inte. Jag är sjuk och febrig och har helt enkelt inte orken i mig för tillfället. Det enda jag kan säga är att det absolut inte är över än på länge.

Hela dagen har jag legat i sängen och tagit det lugnt, men trots det är jag fortfarande yr och varm. Jag har inte ens orkat äta mer än två mackor idag som Älskling snällt gjorde till mig och jag har väl i stort sett bara rört mig från sängen när jag gått till toaletten.

Jag hade tänkt att diska idag men jag mådde så krabbigt när jag gått ut i köket och ställt mig att jag bara orkade diska fyra-fem glas innan jag var tvungen att gå och lägga mig igen. Förkylningen har slagit ut mitt immunförsvar och jag är helt förstörd för tillfället. Det blir inget Arbis imorrn i alla fall - det kan jag med bestämdhet säga och det känns jättetråkigt. Jag såg fram emot att få se mina gamla kollegor från höstens varieté men nu kommer det inte vara möjligt och det är synd.

Nu har jag gnällt nog. Hej sålänge!

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0