Glöm att jag rör mig ur fläcken idag!

...Jag är sjuuuuuuuuuuuuuuuuuk. Det är jobbigt. Jag lyckades inte somna förrän sent i natt eftersom jag varit så rörig i skallen så jag vaknade inte förrän för en liten stund sen heller.


A....a...a...ATCHOOOO!

Jag ringde värden igår igen om fläckarna i badrummet och lite annat så medan jag sov kom en snickare hit och kollade på den trasiga dörren till städskrubben åt oss. Inget annat. Så jag är väl tvungen att dyka in i det där igen när jag blivit lite bättre.

Förresten: hur mycket snor kan det finnas i en näsa egentligen och hur många hinkar snor genomsnittsnäsan producerar under en livstid? Jag har snutit mig konstant ända sen jag vaknade men snoret försvinner ändå inte. Bummer.


Trots min sjukdom fortsätter mitt osjälviska uppoffrande bloggande precis som vanligt...

Om jag är såhär imorrn blir det inte varken middag med morfar och svärfar eller lek och skoj på Arbis. Är jag såhär ska jag ligga inlåst i min krypta och betrakta världen via datorn och skriva bittra blogginlägg om hur det är att vara sjuk och vad det är för fel på världen. Det ser ut att bli en grinig-gammal-gubbe-dag imorrn. Lär dig att leva med det.

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0