Dag 7 - invägning 2...

...Efter första morgonkissen passade jag på att väga mig och mäta midjan eftersom jag nu är inne på dag sju. Det har inte gått en hel vecka förrän imorrn, men jag är ju inne på dag sju så jag tänkte att det inte gjorde något.

74,9kg har jag kvalat in på idag och trots att jag spände ut magen och försökte efterlikna barnen man fick se på bilder från Biafra när man var liten så mätte jag inte mer än 88cm runt min midja. Jag är glad. Riktigt glad.

Jag har inte helt bestämt mig,
men jag kör eventuellt sista dagen på helfart idag. Imorrn kommer Arwen och vi kommer ha en massa stoj och skoj i flera dagar, Älsklings familj kommer komma hela helgen också för att träffa valpen och fika och sånt och jag är inte helt sugen på att bara ha ett tomt kylskåp och visa upp då. Sen mumlade ju Älskling något om pizza imorrn när hunden kommit och jag är inte helt sugen på att sitta och glo på henne när hon käkar snabbmat en kväll till... Men jag slutar inte helt alltså utan kommer käka pulver vissa mål hela månaden ut.

Nu måste jag rusa till Adecco. Hejs svejs!

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0