Nu har jag lämnat in min ansökan...

...Jag pratar naturligtvis om min ansökan till VHS för mina universitetsstudier i höst. Nu har jag valt vilka program jag vill gå och det blev fem olika med ungefär samma inriktning.

Det föll sig naturligt att jag skulle välja retorikprogrammet i första hand; och att resten också handlar om PR, media och kommunikation, design och liknande saker förstår såklart du som känner mig. Men även fast jag är ganska säker på att jag kommer in på retorikprogrammet så är det ju alltid bra att ha lite backup i form av ett par andra utbildningar också. Fast jag kommer komma in, jag kommer komma in, jag kommer komma in, jag kommer komma in. Det kommer vara mitt mantra fram till juli när beskeden kommer.

Om ett par månader smäller det! Jag kan knappt vänta...


Det är alltså innanför de här fyra väggarna du kommer hitta mig och Älskling i höst...

Kommentarer
Postat av: malin

Jag håller tummarna =)



du, det verkar som att jag kanske ska jobba dag imorgon... hör av mig så fort jag vet!!

2009-03-31 @ 18:55:55
URL: http://redheaded.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0