Första steget i indoktrineringsprocessen klar...

...Jajamensan! Nu är hon döpt min lilla kusin. Men det var faktiskt riktigt trevligt att vara med på det här. Trots att det var ungefär två veckor sen jag gick ur Svenska Kyrkan så satt jag nu där och sjöng och spelade till min lilla kusins ära. Men är det fler än jag som ser vissa likheter i den här processen?









Skämt åsido, vi hade jättetrevligt och när vi var klara i kyrkan var det dags för lunch i bygdegården. Det var faktiskt riktigt mysigt att gå på barndop. Om det inte vore för han den där Gud skulle man faktiskt kunna tänka sig att göra det oftare... Här kommer en seriös bild från dopet:


Två stolta föräldrar, en kusin, en präst och en fadder

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0