Tvättstugeterror...

...Fy fan så pinsamt!

IKEA-påse
En tvättpåse



Jag kom ner i tvättstugan för att hämta upp den sista tvätten ett par minuter efter att min tid gått ut eftersom jag tänkte att "det är väl ingen människa som går ner på minuten när man tvättar för att lägga i kläder...". Jag menar, själv brukar jag inte gå ner förrän en kvart/tjugo minuter efter att tvättiden börjat om jag inte har jättebråttom (vilket man inte brukar ha när man är arbetslös) så jag tänkte att det var lugnt. Naturligtvis ICKE!

Idag var det ju såklart en tant där nere när jag kom trippandes; hon hade redan börjat lassa in maskiner till sig själv och dessutom vikt ihop min tvätt som jag inte hunnit tömma ur en av maskinerna. Jag kan säga att jag skämdes som en hund men det skulle vara en underdrift... Jag upprepar: Fy fan så pinsamt!

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0