Stor dag idag!

...Strax dags att gå på arbetsintervjun som jag pratat om.Vi får vara tysta, du och jag så vi inte väcker Älskling.

shh
Shh

Tänkte att jag skulle skjutsa upp lite bilder från då jag och Spiken var i hundrastgården igår och busade också.

Vi hade jättekul!
spik-kalabalik
Gissa vem som kommer när man lockar på honom?

Sen hördes det något spännande och då får man stanna upp och blicka ut över vidderna för att se vad som händer. Särskilt om man är en liten busig hund.
Hörde något
Vänta! Jag hörde nå't...

Sen var det husse som gällde när det var dags att gå hem.
hemgång
Jag är trött, husse. Vad har du svårt att förstå?

Nej, nu är det dags att rusa iväg och skaffa sig det där jobbet. Jag kommer såklart att hålla dig uppdaterad så fort jag har möjlighet.


Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0