J.M.G Le Clézio...

...Jag kan inte sluta att faschineras av den mannen.

En och en halv vecka tog det mig att läsa ut Öken och eftersom jag inte riktigt tagit mig tid att sitta idag kommer jag inte hinna läsa ut Afrikanen i natt men jag kan inte göra annat än att rekommendera dessa böcker å det varmaste.

öken


Han skriver med ett djup, såna komplexa och samtidigt oerhört vackra utlägg om allt och ingenting. Nej, du måste läsa själv.

arikanen


Du har väl förstått att jag nio gånger av tio inte går och lägger mig bara för att jag skriver det här, men nu ska jag verkligen göra det. Jag lovar. Älsklings laptop är mer i sängen än vad jag är tror jag. Men nu ska jag alltså sova. Ville bara ge er de här pärlorna först.

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0