Jag har funnit den rätta vägen...

...Jag har länge funderat över var jag står i teologiska sammanhang. Vad som egentligen är sanning och hur man kan tro på något man inte kan bevisa. Nu har jag funnit det jag sökt så länge. Den osynliga, rosa enhörningen.


The IPU, the only path

Jag tvekade en stund över om jag verkligen skulle lämna min tidigare livsåskådning och min tidigare församling, The Church Of The Flying Spaghetti Monster som troende Pastafari, det vill säga en som dyrkar och helgar existensen av Det flygande Spaghettimonstret, men efter att ha funderat länge kom jag fram till att de båda står i förhållande till varandra som korv står i förhållande till korvbröd, så nu har jag som nybliven konvertit implementerat båda som en del i min vardag.


Och han rörde vid Det flygande spaghettimonstret

Deepak Shopra och Dalai Lama har ingen koll alls. These are the true spirits of our brave new world!

Först nu kan jag känna mig säker, lugn och harmonisk igen. Jag hoppas att du förstår vikten i mina ord och att du också kan finna trygghetskänslan precis som jag. Du kan också lära dig att tro, känna och älska. Jag lovar!

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0