Grannsämjan är räddad!

Det här är vad jag möttes av när jag hade varit ute med Spiken på sista promenaden.

Vi såg grannarna som festat gå när vi var på väg hem och när vi kom upp i porten så satt de här på dörren mittemot vår vilket jag inte kan tolka på något annat sätt än som en fredsgåva från grannen ovanför:


Ett trevligt initiativ

När jag och Älskling såg de här burkarna blev vi glada igen. Faktiskt så glada att vi nästan ramlade omkull av skratt. Under kapsylen på den ena burken hade det dessutom kilats in en enkrona.

Får vi så här fina offergåvor varje gång det ska festat så kommer jag aldrig mer att gnälla på högljudda grannar.

Nu blir det att dricka en kall öl till mina svart-vita vampyrfilmer i natt.

Grannfriden är återupprättad!


Kommentarer
Postat av: Hannes

haha underbart :D

2009-02-05 @ 01:10:29
URL: http://exagitate.blogspot.com

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0