Adeccoutbildning och städning...

...Idag har jag hittils varit på Adeccos kurs, eller "modul" som det kallas där, för att få lite mer kunskap om hur man ska presentera sig själv innan, under och efter en arbetsintervju - saker som jag redan kan alltså. Jag tänker dock såhär att om jag nu ska vara på Adecco under den här tiden är det lika bra att jag gör det bästa av situationen och går på alla moduler trots att varken jag eller min jobbcoach tycker att jag behöver det. Alltid kan man ju lära sig något nytt om man har tur.

När jag sen kom hem möttes jag av en stressande Älskling som var i stora städartagen eftersom hennes pappa kommer hit om en stund. Vi ska fika lite och sen ska åtminstone jag och Älskling gå till Folkparken med hundarna och träffa hennes syster yster och hennes plutt-hund Antonius. Det ser jag fram emot. Lite senare idag tänkte jag tvinga ner Älskling på stan åt mig så att hon kan byta in mina jeans så jag får pengarna tillbaka.

Nu kom hennes pappa. Ciao!

Förresten! Jag har gjort en liten kass video med en massa konstig musik på de små filmklipp jag har på Arwen som jag tänkte lägga upp lite senare idag så du kan få se världens sötaste valp in action också och inte bara på fotografier. Men det blir lite senare.

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0