Effektiv som attan...

...Nu har jag hämtat ut all kurslitteratur som jag beställt. Allt kom på posten idag. Jag har också lämnat tillbaka nyckeln till hundrastgården och Simons lägenhetsnycklar.

Jag lämnade in ett försäkringspapper till ÖBO så att jag ska slippa betala för deras skräpförsäkring (något som skulle gjorts för länge sen för att spara åtskilliga hundralappar). Jag passade också på att be om att få en ny namnskylt att sätta på brevlådan. Det är ju bara mitt namn som ska stå numera.

Jag tänkte sätta mig och plugga nu och när jag är klar med det ska jag nog ta och plocka in all tvätt. Jag har ju fortfarande ingen byrå, men jag har i gengäld stora garderober så det ska nog lösa sig. Sakerna får ju plats i alla fall.

Jag vet inte hur mycket en katt kan fälla päls men Ayla hårar nåt så förbannat. Måste nog dammsuga ikväll också.

Sen ska jag väl försöka få i mig något att äta också. Det har ju blivit lite si och så med det under de senaste veckorna (i gengäld har jag gått ner tre kilo, så inget ont som inte har något gott med sig).

Nej, nu är det dags att skrida till verket!

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0