Pustar ut...

...Efter en lång period med bara skola, skola, skola kan jag äntligen ta det lite lugnt i nån dag eller två i alla fall. Nu är delkurs 2 av 4 slut. Halva terminen har gått. Halva terminen kvar.

Igår skickade jag in ett PM som var den sista uppgiften till den andra delkursen. Ett PM? Vad är det? Jag hade ingen aning om vad det var för något. Eller jo, det hade jag väl på ett ungefär, men jag hade absolut ingen aning om hur man skulle skriva ett. Det enda hjälp vi hade var ett dokument med anvisningar om hur man skriver en A-uppsats. Inte riktigt samma sak alltså. Men jag tror att det gick bra och att det blev professionellt.

Jag är gräsänkling i helgen. Älskling är "hemma" på besök i Norrpan och jag, Simon, hundarna och katten har lämnats att gå under i vår ensamhet. Det känns konstigt att inte ha henne i närheten, trots att det inte gått mer än en dag sen hon åkte och trots att det inte dröjer mer än ett dygn tills jag får se henne igen. Jag är väl bara en klängig romantiker antar jag.

Under helgen har jag i alla fall bestämt mig för att klara av ett par saker. Det förbannade diskberget här i köket som jag sitter i just nu är startpunkten. Jag ska utöver det försöka städa upp lite i den här röran och dammsuga. Så ser i alla fall planen som jag hoppas kunna fullfölja ut.

Kommentarer
Postat av: Josefine svarar

Du är bäst, älskling <3

2009-11-08 @ 22:11:45
URL: http://inhercloset.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0