Strax dags att bege sig...

...Klockan 11 ska jag möta de andra utanför DeGeergymnasiet inför eftermiddagens debatt. Jag har inte ätit frukost än, faktum är att jag inte ens tagit på mig byxorna än. Tur att man inte bor mer än en sisådär 20 meter från vår avtalade mötesplats.

Jag återkommer med uppdateringar på dagen fortlöpande. Titta i twitter-rutan här till höger på sidan då och då eller kom hit ikväll så hänger du med.

Förresten...

...

...

...

JAG FICK DEMONSTRATÖRSJOBBET PÅ PÅGEN! Okej, det är bara fem dagar det rör sig om, men det kan ju bli fler. Med såna bra överraskningar och med lite tur och vilja ska vi nog klara den stundande sommaren också.

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0