Partimöte i sommarkvällen...

...Ikväll har jag varit på partimöte tillsammans med de andra PekingPiraterna. Där diskuterades bland annat valfusket i Botkyrka och hur vi ska sprida vårt budskap på bästa sätt inför valet. Vi kom fram till att en demonstration antagligen kommer äga rum här i "Norrpan". Jag återkommer om tid och plats när detta är spikat för du ska dit. På det hela taget var det ett trevligt möte. Vi pirater är oftast rätt så trevliga. :-)

I morgon ska jag tillsammans med några kollegor sitta med vid en debatt om Eu-valetDeGeergymnasiet där en kollega till mig representerar PP. Efter det ska vi dela ut information och prata med de elever som undrar något.

Nu ska jag slappa!


Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0