Oväntade överraskningar i hufvudstaden...

...Saker och ting har en förmåga att lösa sig bra ibland, tycker jag. Det har nämligen, till min stora förvåning, kommit till min kännedom att Kickans granne inte har något lösenord på sitt trådlösa bredband, så här sitter jag nu och knapprar på mitt tangentbord som vanligt.


I tryggt förvar uppe hos Kickan...

Jag får pikar från Jenny över hur dåligt bloggandet har varit från min sida på sistone och jag lovar att skärpa mig. Kanske denna stockholmsvistelse kan ge mig några uppslag och lite tid att skriva på?

Nu ska jag ringa
Älskling och berätta att jag kommit fram. Jag saknar henne redan och det kommer vara svårt att ligga ensam i en säng, utan henne och utan hundar i natt och i morgon. Tur att det finns telefon att tillgå.

Vi hörs sen!

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0