Jag måste bara fråga...

...Du vet väl om att jag finns på twitter? Om du inte visste så gör du åtminstone det nu och därför är det också dags att du lägger till mig där.

Mikrobloggandet är här för att stanna och det är oerhört mycket snabbare (kanske lite mer substanslöst) och för mig mycket smidigare att skicka ett sms då och då.

Naturligtvis har jag inte slutat blogga men just nu upptas stora delar av min vardag till jobbletande och gatumusicerande. Så om du vill veta vad jag gör i realtid tycker jag att du ska lägga till hallbergaren bland dina bevakningar på twitter. Annars kan du ju komma ner och sätta dig med mig en stund på stan och sjunga lite. Jag brukar sitta vid Apoteket Drottninggatan.

Kommentarer
Postat av: Nabil El Alaoui Sossey

Hur skaffade du den lila saken längst upp åt vänster på din blogg?

2009-05-02 @ 15:37:09
URL: http://nabil.blogg.se/
Postat av: Cat

Får jag vara med och sjunga alltså? ;)

2009-05-02 @ 21:30:55
URL: http://jagstamparpaditthjarta.blogspot.com/

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0