Trebarnsmamma testar cannabis...

...Jag hittade precis en artikel på expressens webb-tv som jag tyckte var lite spännande. Det handlar om trebarnsmamman och journalisten Nicky Taylor som under en månad testar vad dödsknarket cannabis har för skadeverkningar på kroppen för att själv bilda sig en uppfattning om vad som är myt och vad som är sanning när det gäller denna narkotikaklassade substans. Stora delar av programmet har filmats i Amsterdam, där den kvinnliga journalisten tog drogen för att sedan jämföra hur hennes förmåga att köra bil påverkades av cannabis jämfört med det traditionella rusmedlet alkohol och att köra nykter. Hade man haft tv3 här hemma så vet jag ju vad jag hade tittat på ikväll klockan 22:00 ikväll. Jag får väl leta upp den på youtube eller något liknande istället. Hon verkar ju lugnt vara en spännande person att ha som mamma i alla fall...


"Är det nån som har eld?" frågar sig Nicky Taylor innan hon "tänder sin spliff"



Kommentarer
Postat av: Fagel

Ha ha ah ha.... Dödsdrog... Jag dör! (Fast inte av majja"missbruk" då)

2009-03-12 @ 07:18:25
URL: http://fraggelberg.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0