Saker som skulle göra mig glad...

...Jag har ont i huvudet och vi har inga verktabletter. Att jag dessutom är förkyld, arbetslös och håller på att förvandlas till den blinde smörsångaren Andrea Bocelli gör inte någonting roligare. Fan!

Här är några saker som skulle gära mig glad just nu:










  1. - Det är inte kul att ligga här och ha huvudvärk.


  2. - Att bli ompysslad av sin Älskling när man är sjuk är inte helt fel.


  3. - Sommarvärme och solsken kan nog göra vem som helst glad.


  4. - Nånting att avnjuta till den där sommarsolen vore ju inte dumt.


  5. - Alla som nån gång haft oturen att vara på väg att förvandlas till Andrea Bocelli kan intyga hur fantastiskt det vore att inte göra det.
Nu måste jag gå ut med Spiken och sen ska jag bara lägga mig i sängen igen och friskna till lite tror jag...

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0