Jobbgaranti och boktips...

...Nu står det i alla fall klart att jag kommer att ha någonting att göra om dagarna åtminstone från och med om två veckor. Jag blev inskriven på jobbgarantin idag och kommer att spendera sex veckor på adecco till att börja med. Skönt att ändå få lite respons...

Jag tänkte ge dig ett boktips också, men jag vet faktiskt inte hur jag ska göra för att länka direkt till boken så jag får väl  istället guida dig till  som är sidan där du kan köpa Illusionen om Gud av Richard Dawkins. Man skulle kunna beskriva den som ateisternas bibel när det gäller att förklara för de troende hur det egentligen ligger till. Köp den och läs den!


Såhär ser boken som du ska beställa ut


Och här har du "Slick Rick" i egen hög person

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0