Fan vad jag är produktiv...

...Jag börjar bli grym på det här med att städa! Just nu håller jag på att moppa golvet i hela lägenheten (jag var dock tvungen att avbryta en liten stund medan jag väntar på att de delar jag moppat ska torka så jag har någonstans att stå när jag ska moppa resten) och innan dess var jag inkvisitatör som invaderade den smutsiga lägenheten och obönhörligen avlivade alla dammtussar som tillbad den otrogna smutsen i mitt och Älsklings ekosystem. Snart kommer hela skiten att glänsa, och det förhoppningsvis innan Älskling kommer hem från jobbet så att hon blir rejält överraskad. Hon har nämligen någon mystisk uppfattning som säger att jag inte kan (eller inte vill, vad vet jag?) städa och därför brukar jag vara bannlyst från dylika aktiviteter. Nu jävlar ska hon få se vad en Hallbergare är gjord av för material!


Hallbergs härliga hjälpreda (allitteration)

Stackars Fraggelberg
hann förresten inte lyssna på mina varningsord utan köpte en randig havremoppe (en zebra alltså ifall du inte förstod) ändå. Inte bra, inte bra...

Kommentarer
Postat av: Fagel

Jag tänker ta det här till en domstol och KRÄVA delad vårdnad. O andra sidan, eftersom du är så duktig på att städa kan ju du ta Zebran. VET du hur svårt det är att få bort Zebraskit ur sängen??? Inte alls som hästskit.



Vad det gäller kvinnodagen så är jag helt inne på samma som dig men jag hade helt enkelt inte kulorna att skriva det. MWUAHAHAHAHA. Så nu kommer alla tro att du är en mansgris och jag framstår som en kvinnoälskare. Om jag inte var dum nog att skriva något i respons till ditt inlägg? Hmmm...

2009-03-08 @ 16:22:57
URL: http://fraggelberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fan kompis... Du är inte lika produktiv på att uppdatera bloggen. ;);)

2009-03-08 @ 18:55:45
Postat av: Frida

Läste här http://info.blogg.se/2005/december/sa-har-bloggar-du-med-mobilen.html att du har 3 som mobiloperatör, fungerar det för dig att mobilblogga?

2009-03-08 @ 20:11:37
URL: http://fridafabulous.se

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0