Det tar en liten stund...

...Men det är lätt värt att sitta och pula med alla de där sidorna som jag listade förut och många fler.  Ju fler som får upp ögonen för ens blogg desto bättre, right? Just nu sitter jag här i sängen och skriver med en hand eftersom min lilla sockersugna Älskling nyss kom och kröp in under min vänsterarm. Men det är inget som hindrar mig från att blogga och sprida glädje till dig där du sitter bakom din skärm och har tråkigt.


Såhär ser vi ut, jag och min mupp...


Jag har förresten bestämt mig för att uppfinna ett nytt ord lite då och då och dagens ord är bajstroll. Ett bajstroll är ett troll som, till skillnad från de andra djuren i Sjumilaskogen, inte vet hur man gör för att torka sig i häcken ordentligt. Detta ger trollet en sunkig doft av avföring, eftersom nio troll av tio inte är goda vänner av tvål och vatten. Detta ord används också som skällsord av den generation som föddes på åttiotalet. - Källa: wikipedia

Nejvars, kanske inte någon wiki-länk, men  nu vet du vad ett bajstroll är i alla fall.


Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0