Trött men lycklig (precis som vanligt mao)...

...Jag har världens finaste tjej, det råder det inga tvivel om. Jag skulle kunna sträcka mig så pass långt att jag säger att hon är fantastisk - för det är hon; Älskling är helt sjukt fantastisk.

Just nu ligger jag (halvligger med en massa kuddar upptravade bakom ryggen) i sängen; jag befinner mig i något slags halvt om halvt komaliknande tillstånd eftersom jag somnade så sent i natt och jag har svårt att hitta orden jag ska plita ner (temporär afasi?). Älskling däremot, står i köket och steker korv och ägg. Kaffe kom hon in med i min favoritmugg för 10 minuter sen. Now how 'bout that?

Idag ska vi åka till
Söderköping som, om jag ska fortsätta med att beskriva vårt lands städer som kroppsdelar eller till kroppen närliggande attribut då skulle bli Sveriges stomipåse. Väl där ska vi gå i lite butiker och besöka Smultronstället för första gången i år. Me likie-like.

Kommentarer
Postat av: Morfae Bo

Jag får gratulera din entusiasm och bra resultat. Jag gläds med dig. Själv har också lyckats bra, eftersom jag kryssade för Anna Maria Corazza Bildt, en tjej som har ganska hygglig erfarenhet av Europa, dessutom ett bra bollplank hemma. Mvh MorfarBo

2009-06-09 @ 13:26:51

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0