Brutalt hektisk dag...

...Mycket som hänt idag, faktiskt väldigt mycket som skulle ta en bra stund att skriva ner. Faktiskt mycket mer tid än jag har ork att lägga på det just nu. Vad jag kan säga är att på grund av min klantighet hamnade Arwen (hundvalpen) på veterinärkliniken i förmiddags. Det är ingen fara med henne och hon är helt frisk så det var falskt alarm, men satan vad vi var oroliga.

I övrigt har jag haft en rätt så hyfsad dag om man ser till resultatet på jobbet (som var ett mirakel med tanke på vilket oroligt vrak jag var inombords); jag sålde slut på nästan allt bröd som jag demonstrerade så jag tror att jag varit till stor nytta idag med.

Imorrn ska jag ut till Linköping och dema.

Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Fagel

Sitter också i Linköping idag. Inget vackert väder vi har. :(

2009-06-05 @ 12:11:43
URL: http://fraggelberg.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0